22.44

Kom hem för en liten stund sen, har ju varit i grangärde och träffat louise, sen till nyhammar och firat mikael. han verkade iaf bli glad över tatueringen :)
åkte med jesper hem till honom för han va så bajsnödig så han inte hann släppa av mig. hahaha.
fast egentligen tror jag att han bara sa så för att få hjälp i tvättstugan.
va några apor som hade tagit hans tvättid, så han hade varit och sagt till dom tidigare med dom fatta inte svenska så det slutade med att han rev ur kläderna. så när vi skulle gå ner sen och stoppa i maskinerna så gick jag dit och kollade först om det va ngn som hade tagit tvättstugan igen. och självklart var det de! stog en kärring där med slöjja och sjöng så mycket hon bara orka. gick och hämtade tvätten i lägenheten och när vi kom tillbaka va hon borta, så hennes kläder hamnade på golvet en gång till. hon borde väl ändå fattat första gången att det va någon annan som bokat tiden (vilket va jesper den tiden ) hann iaf tvätta 2 maskiner, men de hann inte bli torrt.
så nu har han kläder i heeela lägenheten.

nu ska jag försöka sova, men först ställa klockan på 04.45 tjohoooo...
hehe har gjort något konstigt i sömnen inatt.
är helt säker på att jag låste ytter dörren, stängde av tvn och ställde undan datorn innan jag gick och la mig.
men när jag vaknade i morse så stog tvn på, datorn stog i sängen ytterdörren va upplåst, min väska & mina kläder som jag hade på mig igår låg också i sängen. haha vet inte alls vad jag gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0