22.58

Har varit en sån här lugn och skön söndag idag!
Hade ju tänkt att jag skulle laga mat, men precis när jag skulle börja så ringde jacob och fråga om jag ville komma över dit och äta. Man tackar väl aldrig nej till hemlagad lasagne?
Innan jag gick hem till jacob så va jag och jocke ner till hemmakväll och hyrde film, kommer dock inte ihåg vad filmen hette.  Men den var helt okej.
Efter filmen skjutsade jocke mig hem till jesper, skulle egentligen bara hämta min cykel, men blev kvar och kollade på 2 filmer, eller ja nästan, såg aldrig början på den ena, och inte slutet på den andra.
Skulle också hämta min laddare som basti lånade, och jag tror jag glömde den, måste kolla det på en gång..
inte så lätt att ta sig upp 04.45 i morgon om jag inte har nå batteri i telefonen :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0