01.12

Slut på den här helgen, börjar redan se framemot nästa helg!
tycker dock inte om hur tågen går på helgerna..

Fredags: Gjorde jag inget speciellt, eller jo haha jag gjorde äppelmos hemma vid min moster med Felicia. Sen åkte jag ut till Nyhammar och grillade. Senare på kvällen va jag och mamma ute och övningskörde. Vilket gick bra!
Somnade på soffan hemma vid mamma, va helt död och skulle verkligen inte höra om det kom en inbrotts tjuv. Mamma hade kommit hem mitt i natten när jag låg och sov, vilket jag tycker att jag borde ha hört eftersom att vardagsrummet är alldeles vid hallen.

Lördags: Städade jag jockes bil, tog några timmar. grannen stod och störde mig hela tiden.. Jag förstår inte riktgit hur allt han hade i sin bil fick plats i bilen. den va verkligen proppfull!
Senare på eftermiddan skjutsade mamma mig till angelica, vi kollade mest på film & pratade, hon bjöd även på mat :) sov kvar där, men de blev inte speciellt mycket sovande. Hon hade en irriterande klocka som tickade hela tiden.. haha.
Hann även med att träffa erik en vända.

Söndag: Idag vaknade jag somsagt upp hemma vid Angelica, låg mest i sängen och pratade innan hon skjutsade hem mig. Kom hem till mamma kikade lite på tv med jesper, sen skjutsade han in mig till stan. jag gick hem till jacob och skulle laddda ner en serie, vilket jag inte kan göra på mitt värdelösa internet när jag bara har mobilt. Jacob kom väl hem vid 11 eller ngt, så vi kollade på fredagens idolprogram, sååå värdelöst!
Nu borde jag väl egentligen sova, börjar kl 10 i morgon. Har en känsla av att jag kommer vara ganska död i morgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0