01.18

Kom precis innanför dörren, har varit någonstans utanför enviken med Jacob. Han skulle jobba och jag följde med dit så hoppade jag av igen i ludvika när han skulle åka vidare mot skåneland. Stackarn var redan trött och hade massa långa timmar framför sig. Inte för att han behöver åka hela vägen inatt, men det måste ändå vara drygt att köra lastbil när man är trött.

Annars idag har jag varit till skolan en vända, har haft frisör heladagen. vi skulle egentligen få färga varandras hår, men det hade blivit nå fel med leveransen så färgerna stod i borlänge.. haha.

Jennifer kom hit en stund idag också, treevlugt vare! va precis som Frövi tiderna när hon nästan jämt sov vid mig :)
Har även lagat lite mat som jacob kom hit och åt upp ;)

nu ska jag spela lite worldfued sen sova! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0