01.34

Kom precis hem från Jacob, vi kikade lite på tv och skulle laga mat. eller ja jag skulle steka en varsin hamburgare. Men det gick väl ungefär som vanligt när jag ska göra någonting vid spisen.. bränt blev det! iaf min.
Började med att jacob stod vid spisen och skulle vända burgarna, så började han hosta och jag stod och retade honom över att han hade hosta för lite rök. Men när det va min tur att vända burgarna så hostade jag mist lika mycket, trodde att jag skulle hosta lungorna ur mig. lät nästan så på han också.
Jag borde verkligen inte få stå vid spisen, ska skaffa mig en liten hemmakarl som har maten redo tills jag kommer hem ;) han borde dessutom vara mekaniker har jag och mamma kommit på, vet aldrig hur det kommer gå när jag skaffar mig ett körkort. om jag nu skaffar mig ett körkort. hah.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0