23.48

Ligger hemma i sängen och lyssnar på musik. funderar på om jag ska försöka sova fast jag inte är nå trött.
somnade vid 5 i morse, och vaknade 1 minut i tio. och jag skulle börja kl 10. blev lite stressigt där..
i morgon har jag iaf sovmorgon till kl 1 skadar ju inte ;)

annars idag har jag inte gjort så mycket, varit på banken, kopierat nycklar, köpt present till frida, fikat med jennifer och kikat på tv. Det är väl ungefär allt jag har gjort idag förutom att vart på praktiken.


hehe har kommit på att jag skulle behöva ha en resväska till helgen, helst med hjul på. vet inte riktigt hur vi ska hitta heller. med tåget är de inga problem, men sen när man ska veta vart man ska gå av bussen :o får väl se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0