18.16

Har brytit mot mina vanor idag, i vanliga fall åker jag hem och kastar mig i soffan och sover en stund (resten av kvällen) direkt efter skolan. Men idag gjorde jag klart 3 skoluppgifter, nu har jag bytt om och sitter i soffan och taggar till lite! ska nämligen strax sparka mig i arslet och dra mig ner på gymmet. men först blir det en vända till solarielandet så man får upp värmen lite ;)
Nu ska den där sparken i arslet vara kvar, för nu ska det bli förändring! lätt att säga, men den här gången ska det gå! står inte ut med att bli anfådd direkt man går upp för en liten backe så man håller på å dör.
 
Efter gymmet blir det kycklingsallad, hahah nästan den jag ser mest fram emot.
Jacob kanske kommer hit sen, låter trevligt tycker jag!
 
Känner mig även lite stolt över att du snart är raderad, det går sakta men säkert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0