11.47

hehe går i perioder med att skriva här.

tänkte kö lite fort om vad ja gjort senaste tiden.

Fredags: vaknade upp bakis hemma vid Anna, åkte in till stan för att skjutsa åp glada studenter till halv 8. åkte hem och gjorde migi ordning, va och kollade på studenten. Sen hem till Angelica på en grym studentfest! :) åkte upp till anna en snabbis innan det bar in till stan för att gå ut på krogen, avslutade natten med en taxi ut till nyhammar. billigt och bra ;)

Lördags, vaknade bakis vid anna igen, bara att dra på sig kläderna och bege sig in till stan för att hämta mathias som ja lovat att jag skulle skjutsa, åkte ut till nyh igen efter vi kört han. Åkte vidare till blötberget och kollade på fotboll, körde hem mathias igen. anna va lite chaufför och jag drack öl ;) va bland annat till dala-järna och hämtade en. va till söderbärke nåfgra ggr också. kom hem vid halv 2 tiden. haha rikard tvinga mig att sova, tror han tyckte att jag babbla för mycket :))

söndags, gjorde inte så mycket alls på heeela dagen! satt mest och sov i soffan eller vila, sova fick ja inte göra för ja blev väckt hela tiden. på kvällen träffa jag anna & avslutade kvällen i saxdalen vid rikard, eller de alra sista ja gjorde va att åka hem å sov.

Måndags, började första introduktionsdagen, bara massa information hela dagen. va helt slut i huvudet när jag kom hem. åkte hem och skulle sova lite, men de fick ja inte heller. haha. träffa för ovanlighetens skull anna när hon slutade jobbet, och avslutade kvällen i saxdalen, samma här, åkte hem å sov.

tisdags, började allvaret! körde mitt första pass på hemtjänsten, och det gick bra. men det är så mycket man måste lära sig och komma ihåg. det är aldrig någonting som är de andra likt. på kvällen åkte jag anna och majken in till stan en snabbis, somnade direkt jag kom hem.

onsdags, jobbade 7-16, va heeelt slut när jag kom hem. ovanligt :) rikard å jocke va där när jag kom, så satt mest å tjåla massa med dom innan anna slutade jobbet och vi åkte runt överallt i nyhammar. träffade majken vid ok en vända också :)

Nuuuu, ska jag köra iväg min soffa. skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0