12.20

idag är det en sån där störande dag, stör mig på människor som ska få allting att låta så jävla bra!
som tex. "ååååh det går såå bra i skolan för mig" hur fan kan det gå bra i skolan för dig när du aldrig är där?
visst man kan plugga hemifrån på de teoretiska delarna, men hur ska man kunna göra det på de praktiska?
skulle också vilja vara ett geni som kan vara hemma hela dagarna och klara av skolan galant ändå!
fast vill jag de? nej det vill jag inte! man går ju faktiskt till skolan för att träffa kompisar. om man bara sitter hemma hela dagarna och skiter i skolan så är det väl inte så konstigt om man inte har några kompisar kvar? man tröttnar på att höra olika förklaringar om varför den inte ska komma heeeeela tiden. det gör iaf jag!  hejdå!

den som tar åt sig får väl ta åt sig. men de är iaf inte riktad mot någon speciell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0