14.47

haft en bra helg, men jobbig helg!
Ifredags började jag med att åka till västerås och va där i flera timmar, trevligt :)
kom hem, hann inte ens innanför dörren innan ja hämta upp 2 filurer och åkte till borlänge, köpte skor och åt. sen åkte vi hem. på kvällen hade ja så fruktansvärt tråkigt så ja & johan försökte väcka jennifer, gick väl inte så bra ;)
sen på natten åkte jag och jennifer och tvätta bilen innan ja tog mig en vända ut till sunnansjö.

i lördags va jag hem till jenny & micke, trevligt trevligt :)
sen va ja till saxdalen och hämta jesper och stefan. åkte vidare till nyhammar och träffa angelica :)
skulle köra hem några på kvällen, först till söderbärke sen till saxdalen, slutade med att han som skulle av i saxdalen fick gå ur bilen i smb, mer än så förtjäna han inte! om man ska betee sig som skit så får man skit tillbaka, ;)
va ute å rännde till halv 7 på söndags morgon och sov vid jacob då, orkade aldrig åka hem. blev inte att sova länge alls på morgonen där.
jag och jacob va in till stan och handlade vi va där före kl 11, inte likt oss ;)
tog en skogsväg hem, som tog evigheter!!
röjde undan lite i hans hus, och ja börja skära sallas som han skulle ha till sina mat gäster ;)
tog mig en tripp till biltema med angelica, vilket passade utmärkt för min bil har gått sönder :))
kom hem till jacob igen, hjälpte han med bilen. sen kom louise en vända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0