1.16

kom precis innanför dörren och ligger nu mer i sängen och ska strax sova.

eller förlåt, där ljög jag! ligger i en snuskigt obekväm bäddsoffa och ska snart sova.
har vart en helt okej bra dag idag, började med att vara lite dixie vakt, fortsätte med att åka hem till kusin och kika på lite film, hann även förbi en vända vid linn.
när Anna slutade jobbet tog vi en tur runt sunnansjö för att leta på ett h us som slutade utan resultat så vi drog in till stan en vända istället. började kolla på ett avsnitt av pll hann inte mer än att kolla i typ 15 min innan jag fick rycka ut som chaufför åt heed som hade kört sönder bilen. tänkte att jag skulle kolla klart på pll men skiten nog i de för ikväll och sover istället. alarmet ringer ju kl 7 i morgon så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0