23.00

äääär helt slut, sitter i soffan & är nöjd efter en mycket bra dag.
Vaknade upp utav att jennifers alarm ringde för fullt. så efter hon hade stuckit så klev ja upp å kika lite på tv.
Felicia va hit en vända på förmiddan också. när hon gått va det bara att börja tvätta, sen kom majken en snabbis. precis när hon skulle gå kom jennifer. En stund senare kom felicia & jag fortsatte tvätta. begav mig ut till nyh och satt på vinterskor på snabeln åkte in till ludervika igen, han inte mer än innanför dörren innan jesper & isabelle kom hit och va här i några timmar :)
 
nu sitter jag här med beslutsångest, ska jag ut eller ska jag stanna hemma? känns bra drygt att göra sig i ordning. Men känns ännu tråkigare att bara vara hemma. så det blir nog en nykter utgång när de andra drar sig ner på stan =)
 
är väl likabra å sätta fart med något vettigt, typ som att ta sig en rök. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0