23.30

Kan inte säga annat än att jag haft en trevligkväll med bingolotto ligan ;) va 9 st som spelade, va enbart vinst på 1 lott och den hade Tove. får väl säga grattis till henne ;) Vi kom på en galen idé där under kvällen också, nämligen att vi ska till sälen! stugan blir bokad i morgon & jag har vart och pratat med en om hyra buss. så nu ska jag låsa in ALLA mina pengar tills vi ska iväg. dock lättare sagt än gjort då jag antagligen ska till prästhyttan i helgen och bo & festa med en massa människor. men sälen låter ju lite roligare, så skiter nog i prästhyttan!
 
Nu ska jag skutat in i duschen sen slagga. klockan ringer ju första gången om 5 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0