17.50

haha, skäms ju nästan när jag läser mina gamla inlägg här, tur jag knappt har några läsare. och dom/den hahah.. vet redan hur mitt liv det ut :)

justnu ligger jag iaf proppmätt hemma i soffan, kocka ihop lite korvstråganof å till det blev det sallad med massa fetaost. ska strax springa ner i tvättstugan igen. låna louise tvättstuga idag, vad gör man inte när man är för sent ute med att boka tid vid sig själv när alla kläder är lortiga?

annars då? jo, livet står ganska stilla så att säga. jobbar lite ibland. har en stökig lägenhet som jag skulle behöva göra någonting åt. skulle även behöva måla klart och tapetsera. men, de är ju de där med att få fingrarna ur arslet också.. motivationen är verkligen på noll!

införskaffa mig en ny telefon här om dagen, så nu har jag blivit app & spel torsk, annars skulle jag nog inte skriva ett sånt här onödigt inlägg :)





utan att ljuga så lyser den hör goa killen upp vardagen en hel del också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0