åby

har tappat de där med bloggandet  helt nu :) skriver bara när jag känner för det (y)


var till åby i går och träffade en mkt saknad Joakim. Vi var där lite tidigt . så vi gick ner till grinden och väntade på att få komma in, men nejj då,  istället kom det en vakt och sa att vi kunde ta en promenad medans vi vänta. så vi gick väll ner till bilen igen. Till slut fick vi komma in, och det första jag gjorde när vi skulle bli visiterade va att ha ut en tillbringare med vatten rätt ner på golvet, xD eftervi hade blivit visiterade så gick vi ut och satt och och fika, sen vis han oss runt och lite så :) han verkar ha det bra iaf! vid 4 blev det hemfärd igen. stannade i sala och åt, sen köpa kaffe i fagersta. sen blev det raka spåret hem :) hann inte mer än ut  ur bilen så spydde jag, spydde resten utav kvällen och natten sen ;s nu mår jag iaf någorlunda bra :) hihi.

nu ska jag packa lite, tänkte åka bort några dagar i morgon :) sen i kväll blir det johan falk (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0