bra dag

den här dagen började med att jag tog 8 bussen ut till nyhammar, hem till pappa för att gå med dixie. sen åkte jag ner till plantis till 10 för att prata sommarjobb. så nu har jag jobb v 26-27 :) mycket bättre än ingenting (y)

senvid halv 11 tror jag, så kom louise så vi tog våra vrååålåk till mopeder till skolskogen, och satt där ett bra tag. haha vilket liv :) åkte hem till henne sen och kikade på film :) vid 5 åkte vi upp till mormor och åt lasagne. mkt gött :)

strax före 6 åkte jag hem med mamma, eller ja, vi åkte nog runt halva sverige först..

det blev ingen doktor idag, så hoppas väll att det har gåttöver nu. har iaf inte kännt ngt idag :) kommer väll säkert till natten..

jag har verkligen haft skit tråkigt i kväll, inte gjortt någontign förutom att kikat på talang, som inte ens va bra.

så nu drar jag mig in till storstaden, så får vi se vad som händer där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0