hällefors

kvar i hällefors, men tar tåget hem om ca 45 minuter :)

chefen på plantskolan ringde mig idag, och ville att jag skulle komma dit till 10 i morgon bitti och prata om jobb :) låter mycket bra tycker jag :) det är dock drygt att jag måste ta 8.10 bussen ut till nyhammar och är framme 9 ;p
Ska nog kanske även till doktorn i morron för att jag spyr minst en gång om dagen ? och har gjort det i snart 2 veckorstid.det börjar bli ganska drygt nu. Har ont i magen för det mesta hela tiden också. så det kanske är dax att gå dit nu.. vet faktiskt inte vad det kan vara. & nejj jag är inte gravid vilket några har frågat om jag är xD har hört också att det kan vara om man har mkt att tänka på & te.x är orolig utavsig och har mkt att göra som man är osäker på. det skulle dock kunna stämma..

Min körda kusin har varit här & ätit upp mitt godis också :(
hon kan ju vänta sig nästa gång jag kmr, då är det henens som ryker ;)

nu ska jag åka iväg till tåget :) hejjdå


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Äh du vet att du älskar mig;P Lycka till imorron mupp! PoK

2010-04-08 @ 19:57:30
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0