nu igen





jahapp, nu skrriver jag lite nu igen, märks det att jag har tråkigt ? ;)


Har  precis sett klart 50 first date, tyckte att den var skapligt bra faktiskt.
och nu när jag har sett klart filmen borde jag egentligen sova, men jag orkar inte.
och istället för att sett filmen så borde jag ha pluggat, men de orkade jag inte.
och närjag kom hem från tommy borde jag ha bäddati sänge, men jag orkade inte de heller.
så nu borde jag egentligen bädda i sängen, men jag skjuter fram det några minuter till.
och jag borde egentligen gå och kissa, men vi har felpå toalätten här nere, och jag orkar inte gå upp.
så jag får helt enkelt sova kissnödig i natt. haha
jag borde också borsta tänderna, skjuter fram det några minuter också.
jag borde packa träningsväskan, men jag orkar inte plocka ur allt annat som är i väskan.
jag borde också skicka iväg min halvklara fysikuppsats somskulle ha varit lar för några veckor sen.
men jag har ingen adress. otur. hehe

mkt jag inte orkade idag. men jag har ingen lust för att göra någontign alls nu :)
men ska väll börja med att bädda i sängen, fast ja inte orkar :)

godnatt allt folk :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0