rubrik?

ååh jag har så svårt för rubriker :) haha

vaknade upp med att solen sken in i mitt rum, undebart att kunna kolla ut egenom fönstrer och det är vackert väder! :) Ibland känns det som om att bara vädret kan göra ens dag, menar om man vaknar och kollar ut genom fönstret och det är helt grått ute, så är det ju lixom inte direkt så att man skiner upp och ser fram emot att gå ut på en promenad elr ngt liknande då vill man ju helst bara krypa ner i sängen igen och sova vidare. Men om solen nu skiner och det är fint väder så blir man genast mycket piggare och man skulle faktiskt till och med kunna gå ut på en promenad ;) åtminstonde sätta sig i solen och bara njuuuuta! Idag fick man verkligen vårkännslor och det är underbart! :)

Annars idag så har jag hunnit med lite granna, det började med att jag vaknade mins inte riktigt hur mycket klockann var. men jag gick ner och åt frukost, vilket jag aldrig brukar göra.. men idag gjorde jag faktiskt det :) Sen gick jag ner i duschen, sen gick jag ut i solen och satte mig ända tills alla äckliga myror började attakera mig. då var det inge kul att sitta ute längre när det kryllade med sånna, så jag gick in och satte mig vid datorn ett tag, och plockade i hopp på mitt rum, packade även lite också, eftersom att det ärpappas vecka nu och skulle ut till honom :) skulle ta 15.45 bussen till nyhammar, men när klocckan var 15.30 så satt jag och pratade med mamma medans hon målade i köket, så såg jag hur en buss susade förbi. lagomt irriterad blev jag då. men eftersom att det stod att bussen skulle gå 15.45så  gick jag ut till den tiden också. men sån tur jag hade så kom Angelica och hennes mamma åkandes pch jag fick åka med dom ut till Nyh. mkt snällt :) Kom hem till pappa och tog fram mopeden, sen åkte jag ner till björken och umgicks med Majken och Linus :) åkte sen hem till majken och hade vaxkrig haha. det låter nog ganska dumt , men de hade vi :D så nu är mitt hår fullt med vax, och jag orkar inte duscha idag, så de får väll bli i morron bitti de då :) åkte hem till tommy en vända också, var ner till ok och handlade åt honom. annars så gjorde vi inte så mkt :) nu sitter jag och kollar på 50 first date elr vad den hette, värkar ganska rolig :)

I morgon är det skolan som gäller, och jag är verkligen inte ett dugg sugen.. guud är så skoltrött så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! efter skolan ska jag in och träna och sola. sen hem och plugga..

skrivit lite onödigt långt nu kanske, men vafan, skönt att skriva lite ibland ju :) nu ska jag kolla klart på filmen sen sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0