träning

inte världens roligaste natt det här va då.
Tyckte att jag va skapligt trött, så att man skulle kunna somna, så jag la mejj och skulle sova,  men inte gick väll de, jag låg vaken i flera timmar utan att få sova en endaste liten blund. ena stunden var det jätte kallt och jag frös hur mkt som helst, så jag hämtade flaskor med varmt vatten åh hade i sängen. det brukar faktisk hjälpa när man fryser ;D men inge varmare blev det väll för de..så jag vred upp elementet också.  då började väll de fanskapet skvala och rinna vatten. så jag fick stänga av det lika fort igen. så låg jag där och kura in mejj i täcket hoppades på att jag skulle kunna somna, men nejj då. så jag satte på musik, det brukar hjälpa. men inte den här gånge, då fick jag plötsligt en fiiiiin jävla huvudvärk istället. vid 4 kollade jag på klockan sista gånge, strax efter 5 vaknade jag igen och kunde inte somna om.. så jag låg kvar i sängen till strax efter sex sen gick jag upp och åt frulle :) och traska iväg till bussen :)

det var ju inte direkt efterlängtat att komma tillbaka till skolan idag, usch!
haha jag får det nästan att  låta som om att jag är mobbad, men så är det inte :) är bara sååå sjukt skoltrött. menmen inte ens 8 veckor kvar nu (Y)

efterskolan drog jag och felicia in till ludvika för att gymma och sola, först fick jag vänta in jacob som skulle komma med en handduk som jag hade glömt att packar ner. tur att man har en schysst brosa ;) räddarn i nöden :) nejjdå, nog skulle jag kunna duscha hemma om jag de ville. när han väl kom med handduken så gick vi ner och solade i 25 min. varmt och skönt ;) sen förflyttade vi oss in till gymmet och tränade där ett tag. riktigt skönt och mkt vällbehövligt :) nu ska vi börja träna minst 2 ggr i veckan, så på onsdag ska vi dit igen :)
efter träningen gick vi upp och mötte tobbe en liten vända, sen åkte vi med lena hem :)

kom hem och plugga lite till provet i morgon, inte blev jag nå klokare utav de. men jag ska väll försöka banka inn de i skallen på mig tills i morgon iaf så att man kanske lyckas få ett G :) vid sånna här tillfällen skulle man ha haft ett badkar! jag tycker att det är mktmkt lättare att plugga då om man ligger och badar, eftersom att då använder man tex inte telfonen för att man är rädd att tappa den i vattnet, och man har ingen dator att kika på ;) möjligt vis lite musik. det är rätt avslappnande också. ganska synd att varken mamma elr pappa har ngt längre. så jag får väll be pappa gömma intenettet elr ngt liknande så att jag inte ska  sitta vid datorn så att jag kanske får lite motovation iaf :)
 
efter att jag hade pluggat lite så tänkte jag ta mejj en promenad runt norrbo, kominte mkt mer än ca 100 meter då mötte jag på malin, som jag stod och pratade med i drygt 40 min. och när jag väl hade börjat gått igen så träffa jag felicia så det tog sin lilla  tid :)

i morgon efter skolan så borde jag egentligen hem och plugga, men det  skippar jag, tar mejj en vända till stallet i stället och går en promenad med dom små pollarna :) guud så längesen!

nu har jag skrivit en sån där onödigt lång bibel igen, dax att sätta igån med so pluggandet. elr ja läsa egenom en gång till iaf så att jag kan lite granna. sen sova.

pusssss & hejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0