värdelöst

absolut den sämsta dag som vart på länge! Det har inte hänt någonting kul alls, de har inte hänt ett skit alls. tänkte plugga, började lite smått. gick inte så bra kunde inte koncentrera mej ett dugg. vill helst bara spy på skolan! jag orkar inte! men jag måste för att få nå jävla betyg. skulle vara skönt om en liten fågel eller vad som hellst kom flygandes med mina betyg, och att dom var bra! för de är det sista som dom är, och jag vet inte ens om jag kommer få Godkänt i allt. vilket jag säkert inte kommer få fast jag försöker. uppsattser och prov till en förbannnelse hela tiden. man har faktisk annat att tänka på än skolan. man kanske vill ha ett liv också. elr ett liv har väll alla, men ett BRA liv.

usch, nu bara gnäller jag. men jag orkar snart inte med mig själv längre!


Kommentarer
Postat av: louise

<3

2010-04-10 @ 17:12:44
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0