borde sova

ja jag borde ju egentligen sova.
är ju as trött.
men fattar inte vad problemet är.
har inte kunna sovit på hela helgen.
åh inte nu heller.
min klocka är iaf nu 00.29.
och min väckar klocka ringer 04.00.
känns inte okej att åka hem i från 05.00.
skulle egentligen ha åkt till frövi idag.
men det blev lite förhinder.
så istället så klippte jag Dan & Jonas.
det känns faktiskt riktigt bra för att bara ha klippt en kille före dom.
jonas testa på en lite ny frisyr.
tänkte lägga upp den bild på den lite längre ner.

Ihelgen har jag egentligen inte hunnit med mycket alls.
i fredas så umgick jag med Felicia.
lördag, jobb från 12 till 9 -halv 10.
sen hem till jocke en vända.
åh vidare hem till jonas.
jonas hade väll en liten inflyttnings fest tror ja.
kändes riktigt fint att komma dit med ok kläderna på mig.
haha hade ju inte hunnit byta om eftersom jag skulle hem till jocke direkt efter ja slutat och lämna lite saker.
kom iaf hem vid 1 tiden tror jag.
försökte sova, men kunde såklart inte.
somnade framåt 4 i morse.
inte okej!
åh idag har ja bara jobbat,åh som sagt klippt dan och jonas.

har försökt pluggat en stund också.
ska börja skriva på en novell.
har massa olika ideer om vad jag kan skriva om.
men problemet är att jag inte kan formulera mig.
jaja.

nu ska jag npg slå på en film så jag förhoppnings vis somnar.
godnatt!



Den här bilden gick ja efter när jag skulle klippa jonas.
och det blev faktiskt riktigt bra.
hoppas han blev nöjd också bara ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

snygg killfrisyr =)

2010-12-22 @ 14:07:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0