datakunskap

sitter i skolan nu och har datakunskap.
inte det roligaste.
fattar inte så himka mycket utav det :)
sov ju igränges i natt, jag och jennifer pluggade fsktisk riktigt mycket.
så de jag har kvar att göra nu är prov i frisör på torsdag.
och nästa vecka ska jag göra ett naturkunskaps prov och engelska prov.
känns skönt att bli av med skiten :)

vi tog en liten paous ifrån pluggandet igår.
drog ner på bärge och solade.
haha skulle sola 15 min.
låg dör i solariumet, så somnade jag tydligen.
haha vaknade av att ja inte fatta någonting alls xD
skulle iaf dra på mig kläderna igen, vilket inte gick så bra xD
troddde ja hade tröjan på mig ordentligt, vilket ja upptäkte när ja kom ut att ja inte hade xD
sen när ja kom hem, så upptäckte ja ett till fel med tröjan, de va att jag hade satt den ut och in.

nu ska ja koncentrera mig på datakunskapen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0