.

har gett upp de där med rubriker nu.
kanske ser lite tråkigt ut med en punkt bara men.

har inte så mycket att  skriva egentligen.
dom senate dagarna har faktiskt inte varit ett dugg bra.
alla tankar och funderingar har gått i 100.
vet varken in eller ut.
och på nätterna, vore ju bra om man kunde sova.
men tankarna och funderingarna förstör där med, har inte kunna sovit på 3 nätter.
å hoppas att ja kan de inatt.

skolan går as dåligt.
vet inte vad jag gett mig in på.
har en sån konstig magkänsla varje gång jag går dit.
om jag går dit.
vet inte om jag vill de här.
vet inte om jag gett mig in på rätt grej.
prestationsångest har varit på hög nivå dom senaste veckorna.
laddad som en stor bomb som vilken sekund som helst är redo att sprängas.

den här dagen har inte alls varit min dag.
sov inte mer än en timme.
vaknade utav att allt rasade, ba fall!
å tankarna gick nog upp i 200 på en sekund.
dom vill inte försvinna.
jag vill inte ha dom längre!
ta dom!

gör saker hela tiden som skulle kunna få dom att försvinna.
men dom är tillbaka lika fort.
på en gång så är dom där.


nä vilket emo jag känner mig som nu.
ska fortsätta försöka plugga engelska nura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0