färgar håret

mja nu tycker ni säkert att jag är dum i huvet eller nå liknande, som färgar håret mitt i natten.
haha, körde iaf i en burk röd hårfärg, som knappt räckte till hela håret, fast jag knappt har nå hår ;o
knäppt.
ska iaf snart skölja ur färgen, men innan jag gör det så ska jag hinna med och packa ihopp mina saker.
drar ju strax till örebro.
putte kommer och hämtar mig kl 5, åh skjutsar mig till tåget.
kanske blir så att jag åker hem till jennifer och väntar på tåget.
så jag slipper sitta själv nere i bärge åh vänta på tåget ;)
låter smart!
ganska osmart utav mig engentligen att dra i den där hårfärgen nu.
då hinner jag varken föna eller platta håret.
så de blir mössan.
haha hade ju egentligen kunna väntat tills ikväll med att färga :)
men va gör man inte för lite tidsfördrift :)

haha har tänkt på att ja bloggar ganska mycket om nätterna när jag inte kan sova :)
men nu har ja iaf inte tid att blogga mera.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0