Film

Gick upp vid 10 idag och eldade lite.
sen gjorde jag mig i ordning, åh drog på mig jacobs täckbyxor, mössa och vantar.
så tog ja mig en promenad ner till ok för att jobba.
börja vid 12 och jobbade några timmar.
var inte så mycket att göra förutom att ta handom kassan medans de andra var på personal möte.
mamsen kom och hämtade mig, käka lite tacos.
sen gick jag ner och tog en lång dusch, när ja duscha kom jag på att jag skulle ta en till promenad.
sagt och gjort. på med alla kläder igen.
gick iaf en halv timme. bättre än inget iaf ;)
nu borde jag egentligen plugga engelska eftersom ja har prov i morron.
men går en film på tv som verkar med intresant..
måste fan skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0