Godmorgon

ligger i sängen hemma vid pappa.
fattar inte ens varför jag är vaken nu.
eller jo det gör jag, men jag fattar inte varför  jag inte somnat om.
kanske för jag blev helt förvirrad utav klockan.
haha pappa va hemma en timme förtidigt.
och jag trodde att min telefon hade blivit efterbliven.
så jag va tvungen att kolla på datorn hur mycket klockan va.

har fortfarande inte bestämt mig om vad jag ska göra med mitt hår?
funderar iaf på om jag ska ringa och kolla priser och tider innan ja åker till stan ;)

nu ska jag nog faktiskt gå upp och äta frukost.
sen duscha

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Så kul att du tycker det:D

2010-12-23 @ 09:06:47
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0