Hemma vid mamma

Kom precis hem ifrån stan. har varit där med jesper å köpt de sista julklapparna. eller där ljög jag. har en kvar att köpa! till jesper, men som jag sa i ett tidigare inlägg så får han de nog efter jul :) haha måste till en pressbyrå för att kunna köpa det. å de finns ingen sån i nyhammar. vet inte om det finns i stan heller. men i Borlänge finns det iaf.

Va in på ok när vi va på väg till stan. Skulle köpa en dricka å jesper skulle tanka. så såg jag att det fanns 2 julklappar där till mig. haha blev så nyfiken så ja revupp de i bilen på väg till stan. och det ena paketet var det en porslinstomte och två trisslotter. i det andra paketet var det en cholkad ask :) Dock ingen vinst på lotterna :(

Nu sitter jag iaf hemma vid mamma och ska "julstäda" mitt rum. men eftersom jag nästan aldrig är här så finns det inte så mycket att städa :) bara plocka undan lite saker på data bordet ;) funderar också på att sova här i natt. är ju egentligen pappas vecka nu. men eftersom jag har lägenhet i frövi så tåg jag med min säng från han dit när jag flytta. så vid han sover jag i en bäddsoffa som det är en stenhård planka rätt över, så man får super ont i ryggen utav den efter några nätter. får se hur jag gör :)

ska väl dra igång med den där städningen nu då ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda | allt och lite till ♥

jag har lagt till dig, lägg till mig och säg till när du gjort de!

2010-12-22 @ 18:18:51
URL: http://amandasusanne.blogg.se/
Postat av: Foton av Emma

Okej,vad kul!:D

2010-12-22 @ 18:32:22
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0