jobb & julskinka

slutade jobba för nån timme sen.
men sitter fortf här med ok kläderna.
haha inte de snyggaste men.
har iaf nyss klämt i mig en skink macka.
vilket inte va det godaste :)

tänkte att jag skulle få lite julkänsla idag när jag jobba.
så jag skulle dra på lite julmusik men det slutade med att jag lyssnade på bandit.
inte blev de så mycket julkänsla utav de.
blev mer fest sugen. haha

undra vad jag ska göra ikväll då.
varken våran tv, telefon eller bredband fungerar.
så idag blev johanna lite arg å ringde till telia å skällde ut dom.
de skule vara fixat efter 20 min.
men efter ngn timme så fungerade inte skiten ändå.
så mikael ringde igen.
nu skulle det ta 4-5 dagar innan de kommer igång igen.
jippie!

tur att jag har mobiltbredband :)
dock så har jag överskridit det ;)
men fungerar ju lite iaf :)

nu ska jag hjälpa mamsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0