kallt, trött , tråkigt

har inte orkat skrivit på några dagar, har haft annat att tänka på :)
sitter förtillfället hemma vid pappa å fryser.
as kallt, trött å tråkigt har jag.

pappa ringde å väckte mig i morse, hade lovat att jag skulle ut och gå med dixie.
vilket ja hade glömt.
men ut kom hon iaf.

sen drog ja mig in till stan å träffa felicia :)

nu ska jag strax hem till Erika och fixa med hennes hår.
färga, slinga och klippas :)
klippte Asker igår.

tror annika håller på med julmat?
de luktar iaf prinskorv :)
så lyssnar hon på julmusik, tycker ja borde få lite julkännsla då.
men nej då. den är på botten.
sa ju dessutom jobba julafton :)
ganska skönt ändå tycker ja.

tror ja ska ta en kokhet dusch innan ja ska till erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0