kan fortf inte sova

klockan ä nu 03.13 och jag kan fortf inte sova.
nu tycker jag inte ens att det är någon ide att förska sova.
isf kommer jag aldrig komma upp om 45 min.
haha.
funderar istället på att köra i en färgburk i skallen.
har ju lyckats fått världens utväxt på jätte kort tid.
inte okej!
hungrig börjar ja bli också.
men de är albind fel.
som satt och pratade om mat hur länge som helst nyss.
såsom grillad kyckling.
as gott.
sen jag skre sist så har jag lyckats gjort klart 2 skol arbeten.
så nu har jag bara 6 st kvar att göra innan jullovet.
vilket jag måste fixa, annars blir de inge utomland för min del i december.
vilket jag inte har sagt ngt till er om.
åh tänker inte gå in nå närmare på det heller eftersom ingenting är bestämt än :)

nu ska ja bre mig en macka sen färga håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0