kört över en telefon, & färgat håret.

kom precis hem ifrån stan.
hade fått in lönen och färgade å slingade håret.
vilket jag ångrar.
skulle lika gärna kunna göra det själv.
och efter hon hade gjort en gång så fick hon göra om.
haha baraför att jag inte tyckte att det blev nå bra :)
blev bättre efter andra gången iaf :)

innan jag och jesper skulle åka in till stan så skulle han köra över sin telefon.
bara föratt den vart på lagning 2 ggr å de är fortf samma fel när han får tillbaka den.
så han la ner den framför hjulet å körde på den, men telefonen flög bara iväg.
haha han körde på den minst 10 ggir utan att ngt hände.
så han ställde sig på den med bilen så det skulle bli mer tyngd på displayen.
men inte hjälpte de ;)
efter 15 gången så kunde han inte starta den mera så han gav upp.
nu har han lämnat in den igen å hoppas på en ny :)

när jag va på väg hem ifrån stan så ringer de ifrån ok å frågar om jag kan jobba några timmat ikväll.
självklart, de är pengar ;) haha
så börjar jobba vid 6.

nu ska jag göra någontiong att äta tror jag.
sen kika på lite tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0