pluggis

sitter för tillfället på tåget påväg till grängesberg.
tänkte sova vid jennifer i natt.
annars är det ju alltid hon som alltid sover vid mig.
men inte idag ;)

tro det eller ej, men jag är på riktigt plugg humör idag.
och jag hoppas verkligen att det håller i sig tills jag kommer fram.
nu i natt när jag gjorde dom där 2 arbetena så känns det faktikst som om att en liten lättnad har släppt.
så kanske borde vara lite stolt för ensgångs skull :)
så nu har jag gett mig fan på att jag ska klara av alla skolarbeten till nästa vecka.
blir dock ganska tungt med 3 ganska stora prov på 1 dag.
men de fixar vi (y)

är i storå nu , så internett kommer alldeles strax försvinna :(
hörs säkert sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0