heeeela året

haha tänkte att jag skulle försöka mig på en kort samanfattning av det här året.
får se hur de slutar.

Januari - Kommer inte ihåg så mycket utav januari.
om jag minns rätt så höll jag nog på och velade fram och tillbaka med mina gymnasieval.
eller om man gjorde de i december?
skit samma.
kunde iaf aldrig bestämma mig om vad jag ville gå för linje.
annars tror jag att det var en ganska lungn månad.

Februari - Ganska mycket nationella prov i skolan har jag för mig.
Men det som var absolut sämst var att min älskade storebror va på ett helt annat ställe än vad vi ville.
även 1 år sen jag skaffade min blogg.
haha va på en galen fest men mina söta vänner.

Mars - jag fyllde år.
jag och louise va tic a tac beroende ett tag ;)
gick på övningskörningskurs så jag fick börja övningsköra.
dom ringde även ifrån kvinnersta och tjatade om hur mycket dom skulle uppskatta ifall jag gick där.
därför bestämde jag mig för att inte gå där. haha

april - typ de jag kommer ihåg va att jag var i hällefors och hälsade på släkten, men så ringde dem från plantskolan där ja skulle jobba i somras. så jag fick åka hem igen.

Maj - var jag på Rockstad. inte alls lika roligt som jag trodde att det skulle vara.

juni - vet att jag var och hälsade på jocke en dag.
annars så var jag kattvakt i 1 vecka i stan åt min kusin.
ganska galen och bra vecka belv det :D
haha massa okänt folk hela nätterna.
och avslutades med en klassfest.
var också ganska kämpigt med prov.

juli - sommarjobbade på plantskolan.
jobbade även på OKQ8.
ganska hårda oh långa dagar.
först från halv 7 till 4 på plant skolan.
sen hem och äta börja halv 5 på ok och slutade halv 5.

augusti - jobbade en hel del där med.
letade även lägenhet som en galning.
hittade en lägenhet i frövi som jag flyttade in i helt själv.
började skola i örebro.

september - tyckte skolan var jätte kul. och det var värsta drömmen å ha flyttat hem i från.
det bästa var va att min super bror kom hem igen :D

oktober - vet att louise va och hälsade på i lägenheten för första gången.
blev både shopping och massa annat skoj.

november - hände inge speciellt den månaden. var Prison Break beroende ;) haha
så spenderade all min tid framför tvn.

December - skolan va skitjobbig å tråkig, behövde ingenitgn annat än ett lov.
vilket jag har nu.
julafton var kanon bra faktiskt.
brukar inte tycka om julen.
nu taggar vi inför nyår i morgon eller kankse idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0