Måndag

duktigt,  missade 3 bussar i morse, det slutade med att mamma fick skjutsa mig till ludvika :) kom till skolan, hade idrott, eller alla trodde att vi skulle vara ute , vilket vi inte skulle. så vi satt mest på en bänk och glodde. haha jag och amanda hopppade lite kråka också ;)

slutade vid 2, tog bussen till ludvika och skulle fixa lite, men det var stängt! så jag tog bussen hem vid halv 4. gjorde lite mat. eller mat & mat. hamburgare blev det. om ungefär 20 minuter tar jag bussen ut till nyhammar med angelica. får se vad vi hittar på då :) ngt bus blir det nog :)

det blir iaf inge gym i dag. eventuellt lite plugg när jag kommer från nyhammar. det visar sig.

jag är inte alls sugen på att nationella prov i morron =/ jag hoppas att svenskan inte ska vara några problem, men engelska och matte kommer nog bli mycket svårare :( eftersom att det är de jag inte är så där superduper bra på :( men men , bara att stå i! så visar det sig vad resultaten blir! hoppas på något bra iaf.

nu har jag inte tid att skriva mer. hihi

Kommentarer
Postat av: louise

tre stycken? ;o

2010-02-09 @ 12:37:48
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0