fredag






Jaha , Det har inte blivit så mycket skrivandes idag
, haft fullt upp känns det som :) men ändå har dagen gått rätt segt :)

dagen började väll vid 6 i morse bär klockan ringde och man absolut inte ville gå upp, det skulle vara så skönt att bara kura in sig i täcket igen och sova vidare! men det fick man väll såklart inte.

I skolan började vi väll med Kemi, usch så tråkigt.
& idrott efter de,  först sa alla att vi skulle redovisa vårat grupparbete som vi gjort på idrotte, men när vi kom ner till gympasalen så fick vi reda på att vi skulle vara ute och leka i snön, jippie! -_-
jag och Linda tog oss en "prommenad" bort till en bänk inne i skolan istället. mkt skönare ;) haha
efter idrotten spla vi kort, och jag är typ bäst, som vanligt ? ;) elr inte ..
kör va det också idag, vilket jag aldrig brukar vara på längre, kännde bara för att gådit en vända idag :)
sista timmen var det so prov. det gick faktiskt skapligt bra! :D hoppas jag.

markus gillar att klia på sina bröst för han tror att dom växer då ;) och under provet va han fissugen ;) haha

Tog iaf bussen ut till Nyh efterskolan , mötte upp Louise där :) vi gick bort till folkan och åt tårta xD haha de kmr bilder på de :)

vid 5 gick vi bort till mormor och skulle få mat där, det blev tacopajj :)

gick tillbax till folkan och spelade lite kort och så :)

tog bussen hem vid 10. och nu sitter jag här :)


Besök Louise blogg också! tryck HÄR för att komma till bloggen  :)


Kommentarer
Postat av: louise

hah fika mat fika och fika är kvällens beskrivning ungefär :D

2010-02-12 @ 23:09:45
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:24:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0