onsdag

Godmorgon, eller godmiddag? kanske man säger vid den här tiden ?
Jaja, vad vet jag ;)
Klev upp ifrån sängen för ett litet tag sen. Så skönt att få sova så länge man vill utan att en väckarklocka ska ringa och väcka en och måste tvinga sig själv upp till skolan. Usch det tycker jag inte om :)

Undra vad dagen har att erbjuda?
ska försöka ta en buss in till stan snart och träna lite. jätte längesen sist ;o
plugga måste jag också göra.. :(
och senare i kväll åker jag ut till nyhammar och är hundvakt, hoppas på att Louise kommer och håller mig sällskap :)

Kommentarer
Postat av: louise

ja jag kommer och håller dig sällskap :D

2010-02-10 @ 11:47:43
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0