onsdag

Just nu sitter jag här och är hundvakt åt dixie :)
Louise åkte precis hem :(

vilken tur jag hade när jag skulle med bussen,, precis när jag kom ut till busshållsplatsen så kom Jacob åkandes, så jag fick åka med han ut :)
tog mig en vända med Dixie på en gång när jag kom hit. Efter en liten stund kom Louise :D
vi gjorde i ordning lite latte :) satt framför datorn och kikade lite & fixade lite med bloggen :)
när vi hade druckit ur våran latte så skulle jag göra i ordning mera, vilket som inte var så lyckat!

hävde i vatten i kastrullen och satt på plattan precis som vanligt :) tänkte inget mer på de lixom. efter ett tag började det lukta konstigt, nästan lite fisk. haha så jag trodde faktiskt att det var louise som luktade eller ngt, hon brukar aldrig lukta illa :) men jag vill e inte säga ngt ifall att det skulle vara hon ;o efter ett tag sa jag, 
- gud vad det luktar konstigt ;o
Louise höll med .Samtidigt kom jag på att vattnet borde ha kokat klart. men nejjdå, när ´vi kom in i köket så var plattan ungefär lika röd soom en tomat! & på den plattan stod inte kastrullen. utan dixies matskål!  jag hade inte en aning om vad jag skulle göra, så jag stängde av plattan och tog matskålen och kastade ut den i snön. nu luktar det konstigt i hela köket. och vattnet är fortfarande kallt :( haha


Nu ska jag jag göra i ordning mat åt  Dixie och ta mig en promenad med henne!
sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på andra avenyn :) det är faktiskt den enda serien jag följer, tycker det är riktigt roligt att kolla på :) vad tycker ni?

I morgon ska jag skriva en uppsats på nationella provet! som håller på i 3 timmar :(

jag börjar tycka att det är rätt kul med ddet här bloggandet faktiskt :) hoppas bara på lite fler läsare. hihih


Kommentarer
Postat av: louise

haha en trevlig kväll vi hade ;) som kunde ha slutat i katastrof! vore bättre om det var jag som stank juh..

2010-02-10 @ 20:14:01
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0