torsdag

precis hemkommen ifrån en rätt lungn och rolig skoldag :)

vi började väll med nationella provet,  vi skulle skriva en uppsats vi hade 3 timmar på oss.
man fick välja på 5? olika saker att skriva om. jag valde att skriva om åldersgränserna i sverige och om alkohol :)
fick ner allt på 4 papper och var klar efter 40 minuter. trodde jag skulle  avlida eller ngt liknande om man skulle vara tvungen att sitta där i 2 timmar och bara vänta. men nejj då, vi fick gå när alla fick en liten rast, :)

så hade rast i 3 timmar ungefär istället. sen hade vi lunch och elevensval, jag hade målgång eftersom jag inte hart godkänt i alla ämnen. idag gjorde jag iaf ett matte prov i % . vi får väll se hur det går :) hoppas det gick bra!

innan vi slutade hade vi teknik, så jävla tråkigt! vi håller på att bygga en stad. vi är i olika grupper också , det går verkligen inte att jobba i våran grupp , den gillar vi inte!

nu ska jag gå ner och hämta lite glass tror jag :)
& plugga..


Kommentarer
Postat av: louise

mums glass :)

2010-02-11 @ 17:53:17
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0