lördag

nu ska jag allt ta mig lite tid och skriva här :)
tänkte ladda upp bilder också , med det gick ju inte. så det kommer nog senare i veckan :)

igår började det med att vi tog 8.10 bussen mot stockholm ;) det var 2 trafikolyckor efter vägen, så det blev en masssa bilköer, kom fram senare än vad vi skulle ha gjort. men vad gör de när man ändå sover på bussen ;)

när vi kom fram, vet inte riktigt vad klockan var men då tog vi iaf tunnelbanan till solna, där vi skulle bo :) vi åt lite och så, sen så droog vi ner till gamla stan och kollade :) gick där i fleratimmar, lagomt ont i fötterna fick man ;) på kvällen så skulle vi kolla på hockkey, sverige - vit ryssland? ;) jaja, jag sov väll halva matchen (y)

Idag gick vi upp vid halv 11, åtfrukost, duschade och lite så, sen tog vi tunnelbanan nånstan och kollade på bio, vet inte vad filmen hette, eller jag kommer inte ihåg ;) när filmen var slut åkte vi vidare till kista och åt :) sprang runt lite däroch kollade  i massa olika affärer :) sen kom Johanna, hoving & två kompisar till dom. :)
jag och jesper tog tunnelbanan hem vid 8 igen, och nu sitter jag bara här och kikar lite :)

får se vad morgondagen har att erbjuda ;) tar  iaf bussen hem till dalarna vid 18 ;)

nu ska jag dricka upp min monster som står och väntar, sen bädda upp sängen och kika lite på tv tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0