lördag, natten till söndag

hejj, eller ngt :)
som ni vet så kom ju jacob ut och höll mig sällskap, han hade även köpt med sig pizza ut :) så det blev en vesuvi med kebebsås för min del :)

efter vi ätit å så, så åkte jag med honom in till stan , jag sprang in på alla affärer som var öppna, för att hitta en bra alla <3 dag present. det var ju lördag eftermiddag så det fanns inte många butiker att välja på.  tillslut hittade jag väll det jag skulle köpa, hoppas bara att det dög nu då :)

åkte med jacob hem en vända, haha snäll som jag är så städade jag år honom ;) diskade,dammsög & torkade golvet iaf :) vid 8 var jag klar, satt och kikade lite på tvn och kom på att det var melodifestivalen, vilket jag aldrig brukar kolla på , men idag kände jag för att göra det helt enkelt :) tyckte inte att det var ett enda bra bidrag med faktiskt ;o ..

busade med hans små kattungar gjorde jag också :) hihi , så söta dom är!

vid 23 kom vi på att vi var hungriga ;) så då tilllagade vi lite lövbit i vitlöks/ost sås med vitlöks kroketter ;) mkt gott!
& nu sitter jag här precis hemkommen, och har precis svarat på alla kommentarer  :) ska snart hoppa ner i sängen tror jag :)

i morgon ska jag hem till jacob och vara kattvakt medans han är till sälen en vända :) ska även vara kattvakt några dagar i veckan för att han jobbar :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Svar: Mja, haha. Fast det där var faktiskt på dagen, på kvällen var det krogen och då var jag full på riktigt(((:

2010-02-14 @ 08:53:08
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: Emma.T ( en av tjerna på rejjst.blogg.se )

sv: Härligt! Jag mår bra =)

2010-02-14 @ 10:17:46
URL: http://rejjst.blogg.se/
Postat av: Raisa

HAHAHAH oj förlåt jag glömde döpa om spel listan >.< vet inte om det är din musik smak, men hey lixom.

2010-02-14 @ 10:58:20
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: louise

till vem var presenten ;)?

2010-02-14 @ 17:20:18
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0