måndag

jahapp, sitter här i sängen, funderar på om jag ska sova, eller plugga, eller kolla på film, det lutar mest på att sova eller kolla på film :) jag måste ta tag i pluggningen, fast jag inte orkar, men jag måste! har as mkt i skolan nu, och det blir ju inte bättre att man skjuter upp skiten ända tills någon dag innan man ska lämna in det. eller bara läsa på tillett prov kvällen före, jag har fattat att man inte får in någonting utav det då. men ändå gör jag samma sak vareeeeenda gång! skärpning nuva!

i morron ska jag iaf in till stan en vända, sen upp till jacob och mata katterna ;) hålla dom lite sällis, efter att ha vart in stängda i ett rum hela dagen, eftersom det ska komma dit nå folk och byta dörrar på alla lägenheter:) och eftersom de är innekatter, och att dom fortfarande är så små, så måste dom stängas in i ett rum..

tänkte att jag skulle komma iväg och träna i morgon också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0