måndag

hejj!

jahapp, då är man precis hem kommen till pappa :) så nu sitter jag här i sängen framför datorn. haha det är riktigt kallt i mitt rum faktiskt, inte mer än 12,7 grader , så jag vred precis på elemntet ;)

gick upp vid en halv 6 - 6 i morse, äntligen kom jag upp i tid :D jag åt till och med frukost, vilket jag aldrig brukar göra ;)
skolan idag var väll dryg som vanligt, är så trött på skiten, inte  bara på skolan faktiskt, utan på det mesta..

tog bussen upp till jacob och matade katterna och plockade undan litee grejer efter mig sen i morse:) sprang ner tioll bussen så att jag skulle hinna med 16.20 bussen hem till mamma, så att jag kunde hämta min laddare, när jag skulle av bussen, så fungerade inte plinga, så jag gick framm till bussauffören och sa att plingorna inte fungerade, och att jag skulle ha vart av  för ett tag sen , men han fattade väll inte att jag ville av tydligen, så han fortsatte köra, tillslut stannade han, och jag fick äntligen gå av bussen. då återstod ju bara en promenad hem till mamma då, eftersom han stannade flera hållplatser efter där jag egentligen ville av. hade lite brottom så att jag skulle hinna med 16.50 bussen hem till pappa, så jag sprang in och hämtade laddaren , och hann precis ut till bussen igen.

nu sitter jag här med en fiinfiiin huvudvärk och funderar på om jag börjar bli sjuk?

Kommentarer
Postat av: louise

nej fyfan vad jobbigt de där bussen! jag hatar när busschauförer inte lyssnar när man säger att man ska av, sen när dom väl gör de så blir dom bara sura? dom vågar typ inte erkänna att dom gör fel juh ;)

2010-02-15 @ 18:45:47
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0