Måndag

Jaha , godmorgon!
duktig som jag är så missade jag såklart bussen.
gick ut utanför dörren , och då åkte bussfan förbi :) typiskt!
nu har jag massa dö tid kvar till klockan ska bli 08.45 då andra bussen in till ludvika går. så att jag kan byta buss till grängesberg.

skönt att sluta kl 2 idag, mindre skönt att man måste sitta i skolan och vänta på bussen som går kl 3. dom borde sätta in en buss som går till ludvika vid 2 :)

efter skolan så ska jag hjälpa mamma att plocka undan allt från toalätten, eftersom vi håller på att göra om här hemma :) så tror jag att jag ska dra mig in till gymmet och gymma lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du går till skolan så missar du aldrig bussen och du får dig ett "gym pass" helt gratis om dagen! Två om du går hem också! ;D

2010-03-06 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0