Tisdag

HEEEEEEEEEEEJ!
Försov mig i morse, igen!
Tur nog så var mamma hemma så att jag kunde åka med henne till skolan, annars hade jag ju missat nationella provet, och det skulle ju inte vara bra!

Dagen började med ett nationellt prov i svenksa, de gick väll sådär, ganska svårt var det faktiskt. Endel saker var såklart lättare, tur nog. Vi får väll se hur det går. Hoppas det blir ett Godkänt iaf :)
Vi ska skriva en uppsats på torsdag, i 3 timmar. Med min fantasi så behövs det nog 3 dagar haha.
Efter nationella provet fortsatte vi med so. Har so prov på fredag, så då blir det väll att plugga hela kvällen i morron & på torsdag..

Spela kort med Linda, Markus & knourps har jag också hunnit med idag :) Haha (y)

Ja i morgon är vi somsagt lediga, känns mycket behövligt!
ska antagligen kika efter sommarjobb, ska iaf höra mig för lite :)
Så på kvällen ska jag ut till nyhammar och vara hundvakt åt Dixie :)

Jag åt årets första semla idag också, mkt gott faktiskt. Brukar aldrig gilla mandelmassan, men den här gången gick det allt ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0