onsdag

ahapp, kom precis hem i från stan, var dit och handlade lite matsäck tills i morgon då när jag har frilufsdag, vilket jag inte ser fram emot, att åka skridskor en hel dag. svängde ocksåförbi vid mamma en snabbis och  hämtadelite kläder. gick av bussen vid tommy idag efter skolan, var in och gav tussa lite mat, sen var jag ut och skottade lite snö. usch för de här jävla vädret!

Min dag haar inte alls varit bra, inte det minsta faktiskt, bara massa tankar och funderingar som snurrat runt hela tiden ;s det har nog inte gått en sekund utan alla dessa jävla tankar.
jag kommer hinna bli galen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej , har frågestund på bloggen.

Kika gärna in.

Kram

2010-02-17 @ 19:43:24
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0