onsdag

seg dag idag, började med att jag åkte tillskolan som vanligt, sen vid 10 så skulle vi kolla på fotboll. park -kyrk kyrk vann tyvär med 4-3 i förlängning. jaja.

slutade vid 2 idag, så skulle få åka med felicia och hennes mormor in tillstan för  dom skulle ändå förbi där :)men det slutade med att vi hamnade på chaina och kristina bjöd oss på mat :) jaa tobbe var med också :) Tack för maten kkristina ;)

kom väll hem vid en 4 tiden kanske , gick upp och satte mig vid datorn på en gång och började skriva en uppsats om "min stad"  rätt svår uppsats tyckte jag dock. men om man inte hade börjat med den dan innan den skulle vara inlämnad så skulle det nog vara lite enklare. nu ska jag fixa lite sen gå och sova :) godnatt

Kommentarer
Postat av: louise

att man alltid skjuter upp det till sista dan ;o

2010-02-24 @ 22:30:04
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0