onsdag

Jag vill inte!
jag behöver dig! mer än du tror!
jag ångrar att jag inte har tagit vara på den tid som var kvar, när ja ändå visste att snart är du inte här längre.
hur kan man vara så dum?
trodde inte att det skulle kännas så här, det känns redan som om att någonting saknas.
du är ju fortfarande hemma, eller ja snart är du hemma, men om någon timme, då är du påväg bort igen.
det kommer kännas svårt utan dig, det känns svårt redan nu!
Alla minnen, jag saknar redan allt, så bra som det var i somras, jag saknar det!
sommaren som kommer, kommer inte alls vara lika bra utan dig. jag kommer sakna varenda stund!
nu vill jag bara spola fram tiden i ett år, och glömma 2010, lossas som att ingenting har hänt helt enkelt.
då om ett år när du är tillbaka!

jag älskar dejj, vilket jag alltid kommer att göra, vad som än händer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-02-17 @ 12:31:00
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0