Söndag

haha lite svårt att veta vad man ska skriva =D
men nu har jag ialla fall bäddat rent i sängen, duschat & blåst håret så att man ska skippa ha sånt extremt krull när man vaknar i morron ;)

det ser ut att bli en rätt hård vecka i skolan nu , 2 nationella prov i svenska, kemi prov, so prov, och eventuellt fysik prov =/ vi är lediga på onsdag i alla fall, skönt de. ska vara hundvakt åt dixie då , medans dom andra är på hockey och jag får stanna hemma :( haha

Tror att jag ska försöka dra mig iväg och fråga efter lite sommar jobb :)
nog för att jag har ett på plantskolan i 2 veckor. men det skulle vara lite kul och ha någon annan stans också, dels för att tjärna lite pengar & för att göra lite nytta :) det skulle vara rätt skönt med någon vecka ledigt i alla fall :)

nu ska jag hoppa ner i min nybäddade säng och sova, och se vad morron dagen inväntar :)
godnatt godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0