torsdag

den här dagen har varit betydligt mkt bättre än gårdagen, skönt!

började med att jag tog bussen till vallen , där vi skulle ha frilufsdag, skulle åka skridskor. kom dit vid 8 åkte skridskori typ 20 minuter eller ngt, sen gick jag och linda in i omklädningsrummet ist :) satt där till 12, då vi fick sluta och åka hem :)
maria körde hem mig, så kom hem halv 1 eller ngt liknande:) skööön att komma hem tidigt ;) tidigare än vanligt iaf :)
satt mig vid datorn när jag kom hem.  kom på att jag ville göra en kladdkaka, och jag gjorde en, som blev helt misslyckad :( haha . och sen skulle jag koka spagetti, som också blev helt misslyckade :(
tog halv 5 bussen in till mamma för att hämta grejer, eller ja kläder. tog 18.20bussen hem, så nu är man hemma igen :) ska snart packa det sista, sen duscha :) så att allt är klart tills i morron :)

vi får se om jag har någon tillgång till en dator när jag är borta, så att jag kan skriva ngt inlägg, annars skriver jag när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Malle Balle

tips, skriv t.ex klockan 17 ist för klockan 5, svårt att veta vilken tidpunkt du pratar om annars ;) kan va bra o veta

2010-02-18 @ 21:50:51
Postat av: louise

klart du måste ha tillgång till dator, så du kan uppdatera allt du gör ;)

2010-02-18 @ 21:55:30
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, jätte kul att åka skridskor va?;D

2010-02-19 @ 08:33:01
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: hawaii självdå?:)

2010-02-19 @ 17:29:42
URL: http://hannsiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0